Sokszor halljuk hogy, mennyire fontos a szülői ház légköre, a példamutatás de nem utolsósorban az iskola sőt első lépésként az óvoda felelőssége abban hogy mivé válik a gyermek felnővén. De mit ér mindez,ha jelenünkben a felcseperedő generációra erősen hatnak a médiából felé áramló tartalmak, amelyek észrevétlenül nevelő hatással a bírnak.
Hogy miért fejtegetem ezeket a gondolatokat? Azért mert nekem a reklámokkal van gondom. Az hogy a nap minden órájában megjelenik a zöld Alza.hu azt már lassan lenyeljük és elkapcsolunk ha lehet. De most megjelent a képernyőn egy 5G Tabletet reklámozó társaság ahol egy ordenáré hangú közönséges stílusú leányzó a „főszereplő” aki hivatott ezt a bizonyos tárgyat a közönség arcába vágva ajánlani. Gondolom többek között ezt a reklámot is látja a mai tizenéves korosztály. Vajon milyen nevelő hatással bír ennek a közönséges hangú lánynak a szereplése?Mennyire bírja rá a vásárlásra a kedves nézőt? Hát ilyen stílusú gyerekeket és felnőtteket szeretne ez a táradalom? Biztos vagyok benne hogy nem. Sajnos a nézői kritika nem jut el oda, ahova kellene. De talán a szülő felhívhatja majd a figyelmét a gyerekének a közönséges hangra,mondván hogy így nem lehet beszélni, így nem lehet viselkedni,mert ezeket az embereket jó szerével a társadalom ki fogva vetni magából. Olybá tűnt a reklám mintha Pankotai Lilit kérték volna fel szereplésre. A képernyőn feltűnő lány stílusa megtévesztően őt idézte szemem elé. De a többség ebből a stílusból nem kér bármilyen népnevelő célzattal készült is a fiatalság számára.
Major Edit