A brit Tesco bejelentette „Eltávolítás, csökkentés, újrafelhasználás és újrahasznosítás” tervének második szakaszát, aminek célja a nehezen újrahasznosítható anyagok száműzése a termékcsomagolásokból.
A vállalás alapján, a cég mintegy 4 ezer tonna olyan anyagot távolít el saját márkás termékeiből év végéig, amit nehéz lenne újrahasznosítani.
Ezt a törekvését szeretné kiterjeszteni további beszállítóihoz köthető más márkákra is.
A vállalat most azt közölte, hogy felmérik az összes forgalmazott termékük csomagolását, és ha valamelyiket indokolatlannak vagy az újrahasznosítás szempontjából nem megfelelőnek tartják,a Tesco fenntartja a jogot, hogy elutasítsa a termék értékesítését, márkától és gyártótól függetlenül.
„A következő évtől a csomagolás alapján is döntünk arról, hogy értékesítünk egy terméket” – összegezte Dave Lewis, a Tesco Group vezérigazgatója.
ORIGO
w