A Budakeszi Járási Hivatal tájékoztatása szerint 2019. március 5-én (kedden) 8:00 – 14:00 óráig, a Polgármesteri Hivatal parkolójában (2040 Budaörs, Szabadság út 134.) lehetõségük lesz a mobil kormányablak busz által nyújtott szolgáltatások igénybevételére az alábbi ügytípusokban:
Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés
• személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;
• útlevél ügyintézés;
• vezetõi engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;
• elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje;
• parkolási igazolvány ügyintézés (kérelmek átvétele);
• lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;
• NEK adatlap (regisztráció);
Gépjármû-ügyintézés:
• jármûvek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);
• jármûvek forgalomból történõ kivonása;
• jármû üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;
• közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képezõ adatok változtatása;
• elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély, törzskönyv pótlása;
• megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;
• származás ellenõrzés iránti kérelmek átvétele.
Egyéb feladatok
• adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a jármûnyilvántartásból, a vezetõi engedéllyel kapcsolatban, illetve az elõéleti pontrendszer nyilvántartásból (kérelmek átvétele, illetve az adatszolgáltatás teljesítése postai úton 8 napon belül);
• adatletiltási kérelmek átvétele;
• egyéni vállalkozói ügyek intézése;
• ügyfélkapu regisztráció;
• Rendelkezési Nyilvántartás szolgáltatásainak igénybevétele;
• Telefonos Azonosítás szolgáltatás ügyfél-regisztráció;
• Idõszaki Értesítés Szolgáltatás igénylése.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az ügyfélfogadás dátuma és idõtartama a kedvezõtlen idõjárásra tekintettel változhat!
budaörs.hu
w