Zárva tart a Polgármesteri Hivatal, de a Kormányablaknál lehet ügyet intézni

2019-02-28 | Magazin
Tájékoztatjuk a tisztelt ügyfeleket, hogy 2019. március 4-én (hétfõn) 18.00 órától 2019. március 5-én (kedden) 14.00 óráig a Budaörsi Polgármesteri Hivatal aulája technikai okok miatt zárva lesz. Megértésüket köszönjük! Kedden 8 és 14 óra között a járási hivatal egy kormányablakbusz beállításával fogadja az ügyfeleket a Városháza feletti parkolóban. 

A Budakeszi Járási Hivatal tájékoztatása szerint 2019. március 5-én (kedden) 8:00 – 14:00 óráig, a Polgármesteri Hivatal parkolójában (2040 Budaörs, Szabadság út 134.) lehetõségük lesz a mobil kormányablak busz által nyújtott szolgáltatások igénybevételére az alábbi ügytípusokban: 

 Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés 

• személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés; 

• útlevél ügyintézés; 

• vezetõi engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés; 

• elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje; 

• parkolási igazolvány ügyintézés (kérelmek átvétele); 

• lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés; 

• NEK adatlap (regisztráció); 

Gépjármû-ügyintézés: 

• jármûvek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén); 

• jármûvek forgalomból történõ kivonása; 

• jármû üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés; 

• közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képezõ adatok változtatása; 

• elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély, törzskönyv pótlása; 

• megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje; 

• származás ellenõrzés iránti kérelmek átvétele. 

Egyéb feladatok 

• adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a jármûnyilvántartásból, a vezetõi engedéllyel kapcsolatban, illetve az elõéleti pontrendszer nyilvántartásból (kérelmek átvétele, illetve az adatszolgáltatás teljesítése postai úton 8 napon belül); 

• adatletiltási kérelmek átvétele; 

• egyéni vállalkozói ügyek intézése; 

• ügyfélkapu regisztráció; 

• Rendelkezési Nyilvántartás szolgáltatásainak igénybevétele; 

• Telefonos Azonosítás szolgáltatás ügyfél-regisztráció; 

• Idõszaki Értesítés Szolgáltatás igénylése. 

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az ügyfélfogadás dátuma és idõtartama a kedvezõtlen idõjárásra tekintettel változhat! 

budaörs.hu
w

Megosztás