Kérjük, nyomja meg a kettes gombot!

2019-05-29 | Vélemény
De az állandóan foglalt, ezzel lehetetlenné téve, hogy ne csak egy elõre felvett hang adjon semmitmondó tájékoztatást, hanem egy munkatárssal, egy "emberrel" is beszélhessünk a 7. napja (!) létezõ adáskiesésrõl...

A szolgáltatók egy része lehetetlenné tesz mindenféle ésszerû, emberi kommunikációt ügyfeleivel – honlapján nyüzsögnek az újabb és egyre fényesebb üzleti ajánlatok, csomagváltások, nagyszerû új távlatok… de az ügyfél egy egyszerû, de sürgõs kérdésére sem tud választ kapni, hiszen nincs e-mail cím a honlapon (jó esetben talán van, ahol szintén csak egy automata válasz érkezik, hogy megkapták a levelet), a telefonszámot pedig hiába hívja: "A nagyobb területet érintõ üzemzavar elhárítása folyamatban van…" és az ügyintézõ kapcsolására foglalt jelzés felel.

Budaörs legrégebbi kábel-TV-s szolgáltatója múlt csütörtök, május 23. óta – amikor az a nagy szélvihar volt – nem képes helyreállítani a szolgáltatást: elõször szinte minden programnál eltûnt a jel, akadozott, mostanra az MTVA HD-adásait képtelen megoldani, üres a képernyõ.

Vajon meddig tart még az üzemzavar, mi lehet az oka a késedelmes javításnak – itt is szakember- vagy szaktudáshiány, mint annyi más területen?

Kedves sorstársaim! Nekünk már csak a türelmes várakozás maradt, mert mást mit tehetünk? De azért ne felejtsük el szóvá tenni, hogy a kimaradt napokra számlajóváírás is jár …
SzK

Megosztás