Változik a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálati rendje

2020-03-23 | Helyi közélet
A Polgármesteri Hivatal a hét minden munkanapján folyamatosan ellátja az ügyfelek tájékoztatatását. A koronavírus-járvány elterjedésének megelőzésére változik a hivatal ügyfélszolgálati rendje.

Március 23-tól, a mai naptól Székesfehérvár Polgármesteri Hivatala – csökkentve a személyes ügyfélkapcsolatok számát – az alábbi ügyfélszolgálati rendben működik:

– az Ügyfélszolgálat (Kossuth utcai bejárat)
szerdai napokon 8.00-12.00 és 13.00- 16.00 óráig,
pénteki napokon 8.00-12.00 óráig tart nyitva;
– a munkatársak a hét további munkanapjain telefonon (22/537-200), valamint elektronikus úton (ugyfelszolgalat@pmhiv.szekesfehervar.hu) elérhetőek munkaidőben;
– az ügyfélszolgálati térben egyidejűleg legfeljebb 10 fő személy tartózkodhat.

Az Adóiroda munkatársai kizárólag telefonon (https://www.szekesfehervar.hu/hivatali-telefonkonyv-1), valamint elektronikus úton (adoiroda@pmhiv.szekesfehervar.hu) érhetőek el munkaidőben.

Az Anyakönyvi és Vállalkozásigazgatási Irodához (Városház tér 2.) az anyakönyvikivonat-kérelmeket, valamint a hagyatékileltár-nyilatkozatokat a hivatal portája mellett kihelyezett gyűjtődobozba lehet belehelyezni. A helyszínen írásos kitöltési útmutatót és tájékoztatót biztosítanak.

OKK Fehérvár

 

Megosztás