A legmenõbb hazai munkáltatók között a Bridgestone

2019-03-28 | Üzleti élet
(Fotó:Bridgestone) Elnyerte a „Kiemelkedõen vonzó és felelõs munkáltató” címet a Bridgestone Tatabánya, amelynek „Movember– a Te bajuszod, a Te egészséged" elnevezésû kampánya ezüst minõsítését nyert a példaértékû Munkáltatói Márkaépítés Díjon. A díj célja, hogy bemutassa és elismerje a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat, amelyek azt segítik elõ, hogy a munkahelyek minél örömtelibbek, igényesebbek és egészségesebbek legyenek.

Így kell példát mutatatni

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) immár negyedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, azaz a Példaértékû Munkáltatói Márkaépítés Díját. A pályázat és a díj célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel. A pályázatra a Bridgestone tavaly novemberben, a nemzetközi prosztatarák prevenciós hónaphoz kapcsolódó, dolgozói egészségtudatosság növelõ kampánnyal nevezett be.

A zsûri nem adta könnyen az elismerést, minden pályázatot 10 kritikus szempont alapján értékelt. Tagjai vezetõ magyar nagyvállalatok kommunikációs és HR szakemberei voltak, akik a Bridgestone pályázatában nem csak az egészségtudatosságra való figyelemfelhívást értékelték, de azt is, hogy a kampány úgy valósult meg, hogy a gyár vezetõsége, valamint a HR és a kommunikációs szervezeti egységei teljes összhangban, egy célért mûködtek együtt.

Kiemelkedõen vonzó és felelõs munkáltató lett a Bridgestone

A Bridgestone Tatabánya Termelõ Kft. nem kizárólag az Employer Branding Award ezüst fokozatát nyerte el, de a „Kiemelkedõen vonzó és felelõs munkáltató” címet is, amelyet mostantól egy évig használhat a vállalat.

„Rendkívül büszkék vagyunk a díjra és az ezzel járó kitüntetõ címre. Ez a díj egy pozitív visszajelzés számunkra, amely azt igazolja, hogy úgy is lehet kiemelkedõ gazdasági eredményeket elérni, hogy közben felelõs vállalatként törõdünk munkatársaink és a helyi közösség egészségével, és fejlesztjük egészségtudatosságukat” –mondta Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Termelõ Kft. ügyvezetõ igazgatója. „Célunk az, hogy vállalatunk egy olyan családbarát munkahely legyen, ahová jó bejönnidolgozni, és amely törõdik munkatársaival” – tette hozzá.

Movember–a Te bajuszod, a Te egészséged

A Bridgestone„Movember – a Te bajuszod, a Te egészséged” kampányaarra ösztönözte a vállalat 1.100 férfi munkatársát, hogy novemberben ne borotválkozzanak, növesszenek bajuszt vagy szakállt, és ezzel hívják fel férfitársaik, valamint a hölgyek figyelmét is a prosztatarák-szûrõvizsgálat és a prevenció fontosságára.Az idejében felismert prosztatát érintõ daganat ugyanis, legyen szó jó-, vagy akár rosszindulatúról, jól kezelhetõ. A megelõzés érdekében a vállalat a prosztata esetleges betegségére utaló jeleket mindössze 2 csepp vérbõl kimutató szûrést szervezett munkatársainak, az ezen való részvételre könnyed és laza stílusban, a gyár mosdóiban és ajtóin, ablakain kihelyezett hatalmas bajuszokkal, újsághirdetésekkel, rádiómûsorokkal és közösségi média üzenetekkel ösztönözte õket.

Sajtóközlemény

 

Megosztás