A napokban, mint minden héten ,vásárolni indultam az Auchanba. Sok minden volt a fejemben hogy mire lesz szükségem, de édesség ,vagy torta nem volt közöttük. Mikor körbe sétáltam a felhalmozott áruk között,odaértem a különböző tortákat kínáló pulthoz,amelyet mindig útba ejtek de nem vásárolok,a drága ár miatt.
Most is megálltam és nézelődtem egy kicsit. Nagy meglepetésemre, kis kiszerelésben, kettesével csomagolva különböző torták,krémesek csábították a vásárlókat, közöttük engem is. Sokan nézelődtek és a kosarukba tették a kiválasztott finomságot,mivel a sütemények árai meglepetés szerűen barátságosak és megfizethetőek voltak, ezért én is betettem egy dobozkát a kosaramba.
Majd a pénztárnál jött a meglepetés. Az általam vásárolni kívánt sütemény blokkolt ára meg sem közelítette azt amit a pultnál láttam. A számla 960 forintot mutatott 378 forint helyett! Mivel már kifizettem nem lehetett módosítani ezért a vevő szolgálathoz siettem reklamálni. Hogy lehet ez? Hiszen jól megnéztem az árlapot és nem tévedhettem-mondtam. Ki volt írva az ára,másként nem is vettem volna el a pultról- mondtam. Az alkalmazott hölgy nagyon udvariasan átvette tőlem a kis dobozt benne a süteménnyel majd megnézte azt. Tessék nézni mondta- és a fény felé fordította dobozt. S lám! A doboz oldalán aprócska betűkkel jelezve van, a krémes bruttó ára,amiből a 2 db. dobozba zárt sütemény ára csak annak a dekáját jelöli.,ami meg sem közelíti azt az árat amit a terméket kínáló pultnál láttam.
Ezt nevezik szándékos megtévesztésnek!. Sajnos nem egyedi az az eset. Szándékos megtévesztés- mondhatta az a sok csalódott vásárló is,aki hasonlóképpen járt mint én. Legfeljebb nem hagyta ott, hanem hazavitte legyintve egyet, hogy kerül, amibe kerül.
Major Edit