Ezt olvasván az embernek az az elsõ gondolata optikailag, hogy prizma van a szemükbe, azért látnak mindent szivárványszínben, ami anatómiai szempontból nehezen képzelhetõ el, de a modern tudomány csodákra képes. Azt sem értettem, hogy miért nyilatkozik egy közepes minõségû, lapraszerelt bútorokat árusító cég efféle, a társadalom problémáit érintõ üggyel kapcsolatban?
Egyébként sem értem ezt a nagy elkötelezõdést a nemzetközi buzizmus mellett, hiszen a cég valójában a férfiaknak szól. Ugyanis világszerte férfiak milliói szidják, elfogadhatatlan stílusban az anyját annak, aki kitalálta azokat a bútorokat, melyeket nekik kéne összerakni otthon. Aki próbálta már a jeles bolt hokedlinél bonyolultabb termékét összerakni az tudja mirõl beszélek.(Bár már a hokedli sem volt egyszerû.)
Az LMBTQXY√2 „közösség” iránti elkötelezõdés is volt már a cég életében. Emlékezetes, hogy a Veronában megtartott Családok Világkongresszusa alkalmából is kommünikét tettek közzé, melyben a család összetartó erejének a közös wifi és WC használatot jelölték meg. Szép és fõleg nagyon romantikus gondolat ez, melyben ragyogóan összegzõdik egy nagy, kétezer éves kultúra minden bája.
PS
w