Norvégia: iszlám félholdas logo-val kampányol a Coca-Cola, hogy hirdessék a sokszínûség és a befogadás fontosságát

2019-05-15 | Magazin
A Coca-Cola marketingkampányt indít Norvégiában ramadánkor, amelyben iszlám félholdba helyezve ábrázolja a márka logóját. Egy neoliberális marketing szakember szerint ezzel "a vállalat kihívás elé állítja azokat, akik szkeptikusak az iszlámmal szemben.” 

A kampány célcsoportja valójában nem kizárólag a Norvégiában élõ muszlim közösség, hanem az õslakosok is: a vállalat szerint szeretnék megmutatni, hogy

Egyértelmûen kiállnak a "sokszínûség" és a "befogadás" mellett, és azt is, hogy ezek milyen fontos dolgok a társadalom számára.

 A cég marketing menedzsere azt is elmondta, hogy

a muszlimokkal együtt szeretnék megünnepelni a ramadánt.

Nina Marianne IversenA Vlad Tepesblog iszlámkritikus portál ezt a megjegyzést fûzte Nina Marianne Iversen, a BI marketing professzora fényképéhez:

"Mosolygó nõi dimmi" (iszlámnak behódolt hitetlen).

Iversen a Dagbladet cikkében ugyanis így elemzi a kampányt:

A Coca-Cola kihívás elé állítja az iszlámmal kapcsolatos sztereotípiákat és azokat, akik szkeptikusak az iszlámmal szemben.” dfgd

Az alábbiakban a norvég Dagbladet napilap cikkének magyar fordítása olvasható. Erõteljes globalista agymosás, biztonsági öveket bekapcsolni.

Források:

https://www.infowars.com/coca-cola-releases-crescent-moon-logo-for-ramadan/

w

Megosztás