A kampány célcsoportja valójában nem kizárólag a Norvégiában élõ muszlim közösség, hanem az õslakosok is: a vállalat szerint szeretnék megmutatni, hogy
Egyértelmûen kiállnak a "sokszínûség" és a "befogadás" mellett, és azt is, hogy ezek milyen fontos dolgok a társadalom számára.
A cég marketing menedzsere azt is elmondta, hogy
a muszlimokkal együtt szeretnék megünnepelni a ramadánt.
Nina Marianne IversenA Vlad Tepesblog iszlámkritikus portál ezt a megjegyzést fûzte Nina Marianne Iversen, a BI marketing professzora fényképéhez:
"Mosolygó nõi dimmi" (iszlámnak behódolt hitetlen).
Iversen a Dagbladet cikkében ugyanis így elemzi a kampányt:
A Coca-Cola kihívás elé állítja az iszlámmal kapcsolatos sztereotípiákat és azokat, akik szkeptikusak az iszlámmal szemben.” dfgd
Az alábbiakban a norvég Dagbladet napilap cikkének magyar fordítása olvasható. Erõteljes globalista agymosás, biztonsági öveket bekapcsolni.
Források:
https://www.infowars.com/coca-cola-releases-crescent-moon-logo-for-ramadan/
w